رایکا اد روی تبلیغات مبتنی بر عملکرد (Performance Marketing) که به نامهای تبلیغات عملکرد محور و نتیجهگرا نیز شناخته میشود، تمرکز دارد. رایکا که به مجموعههای بزرگی همچون اسنپ، دیجیکالا و … خدمات ارائه میدهد، امسال حضور گستردهای در نمایشگاه الکامپ داشته است. همین موضوع بهانهای شد تا به سراغ غرفه رایکا اد در سالن ۸-۹ نمایشگاه بینالمللی برویم تا بیشتر با فعالیتهای این شرکت آشنا شویم.
«محمد نائینی»، مدیر عامل و همبنیانگذار رایکا اد مزیت این مجموعه نسبت به سایر آژانسهای تبلیغات دیجیتال را قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای عملکرد و همچنین پشتیبانی قوی عنوان میکند. او درباره پشتیبانی رایکا اد میگوید: «من یک جمله را زیاد از مشتریان شنیدهایم که میگویند تیم رایکا اد ساپورت فوقالعادهای دارند. هیچ لحظهای مشتری را رد نمیکنیم و همیشه در کنارشان هستیم. قیمت و کیفیت مهماند اما لایههای بعدی هستند.»
او درباره چرایی حضور رایکا اد در الکامپ میگوید: «ما بیسر و صدا کار میکردیم و خیلی از مشتریان ما نمیدانستند که شاید سرویسهایی مشابه ما با سر و صدای بیشتر و گرانتر به آنها فروخته میشده. دلیل این که ما امسال در الکامپ حضور پیدا کردیم، این است که بگوییم در چه حد و اندازهای کار میکنیم و به بعضی از مشتریانمان این پیام را بدهیم که اگر سر و صدا نمیکنیم، به دلیل عملکرد خوبمان است.»
اتاق تجربه دیجیکالا: چرا استارتآپها شکست میخورند؟
رایکا اد در الکامپ؛ از درآمد دلاری برای ناشران تا جذب میلیونی کاربر با تبلیغات عملکرد محور
ترامپ تعرفه واردات مکبوک و آیفون را به تعویق انداخت
اپهای معروف نقشه و مسیریابی همچنان فاقد قابلیت نمایش تقاطعات ریلی هستند
افبیآی در پی جمعآوری انبوه داده از شبکههای اجتماعی